Yritys
Trailin Tarina
Trailin kehitys alkoi asiakkaidemme avustuksella ja tiiviissä yhteistyössä vuoden 2010 alussa. Olimme tehneet töitä esittävien taiteiden organisaatioiden kanssa ennen Trailia jo yli kymmenen vuotta. Aikaisempien kokemustemme mukaan useimmilla näistä organisaatioista oli onnistuneiden tuotantojen edellyttämä tekninen kalusto, mutta kalliin kaluston hallinta oli olematonta.
Mikä on Trail?
Monet eivät edes tienneet, mistä heidän kalustonsa koostui, ja parhaimmillaankin tiedot olivat hajallaan monissa eri taulukoissa. Kaikki tiesivät, että asialle pitäisi tehdä jotain, mutta organisaatiot eivät olleet löytäneet sopivan hintaista ja juuri heidän tarpeisiinsa suunniteltua ratkaisua.
Tiesimme, että voisimme auttaa organisaatioita parantamaan kalustonhallintaansa merkittävästi. Silloin aloimme korvata kynä- ja paperimenetelmiä modernilla verkkopohjaisella ratkaisulla, jossa tarvittava informaatio on kaikkien saatavilla. Syntyi Trail.
Kun tieto kalustosta, sen sijainnista ja sen kunnosta on helposti saavutettavissa koko organisaatiossa, ei kallis kalusto jää käyttämättä ja huoltamatta. Hyvin hoidettu kalustonhallinta säästää kaikilta organisaatiossa sekä aikaa että rahaa, ja auttaa organisaatiota tekemään parempia ja tehokkaampia investointeja työnsä tueksi.
Tavoitteemme on auttaa asiakkaitamme hallitsemaan kalustonsa, jolloin itse työlle – oli se sitten taidetuotanto tai jotain ihan muuta – jää enemmän aikaa ja resursseja.
Tämän tavoitteemme mukaisesti kehitämme Trailia aina asiakkaidemme tarpeiden mukaan, toimiipa asiakas sitten millä alalla hyvänsä. Meille on tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä Trailiin ja kokevat hyötyvänsä sen käytöstä omassa arjessaan – joka päivä.
Tavoitteemme
Tavoitteemme on auttaa asiakkaitamme hallitsemaan kalustonsa, jolloin itse työlle – oli se sitten taidetuotanto tai jotain ihan muuta – jää enemmän aikaa ja resursseja.